7 Haziran 2010 Pazartesi

Pazara Kayan Sendrom




Evet pazartesi sendromu pazar sendromu oldu artık. Eskiden sadece Pazar akşamı-gecesi hissettiklerimi şimdi ya cumartesi geceden ya da pazar sabahtan hissediyorum, Pazar uyandığımdan itibaren " amaaaan, yarın gene iş var " diyorum, mutsuz uyanıyorum. Yani şimdi de pazar kötü geçecek diye endişelenmeye başlıyorum. Sanırım hastalanıyorum. Psikologa gideceğimi zannetmiyorum, kendim çözeceğim bunu, ama önce sebebini netleştirmem lazım. Şimdilik hislerimi anlatmak yeterli olacak, gerekirse dönerim artık.

Sanırım en rahat tanımladığım şey - TELAŞ -. Böyle o önümdeki saatler alan aslında uzun zaman hemen bitiverecekmiş gibi geliyor. Tam anlamıyla birşeye odaklanmak neredeyse imkansız gibi :( Bunun sebebinin saatlerimin, günlerimin eskiden olanın tersine tamamen sayılı ve düzenli olması bence. Düzen çoğu zaman güzellikler getirse de sanırım benim gibilere pek değil. Benim özgürlüğüme atılmış bir kanca gibi geliyor bazen. Bir de en kötü his de şu; evdeyken dışarıda olsam diyosun, dışardayken de "ben napıyorum" niye eve gidip dinlenmiyorum diye hayıflanıyorum. Aynen üniversitede hazırlıktaykenki gibi. Gene hayat değişiklere gebe, bir sancı var ama tabii ki kestiremiyorsun ne olacağını ? !

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara