17 Haziran 2010 Perşembe

SEN = < > (Boş küme)




Neredesin Firuze filmini çok sevmiştim, değişik gelmişti bana. Absürdlüğü çok çekici geldi bana. Bunun yanında Soundtrack daha da bir güzel..İşteki kompütere müzik aktarırken gördüm ve uzun zamandır dinlemediğimi fark ettim. Şimdi baba insandan - Sensiz Olmaz- ı dinliyorum. Başka bir baba insan Bülent Ortaçgil'in sözleri normalde şarkılarda pek sözleri duymayan melodi insanı için bile yeterince sarsıcı. Bunu dinlemek güzel tabi. Bununla birlikte bu şarkının beni gömen tarafı ise:
--  " Eeee dinleyici, sen kimi düşünüyorsun bakalım? " sorusunu sorduğunda
--  " iyi de benim için böyle biri yok ki, hatta hiç böyle biri olmadı " 
gerçeği bu denli eşsiz parçalardan alabileceğim keyfi azaltıyor.

Bu benim için kötü birşey. Çünkü güzel bir aşk şarkısını dinliyorken biri, film şeridi haline gelip beynimin ücra bir köşesinde tören geçişi yapmazsa olmuyor, o denli zevk alamıyorum. Hani normalde 5 kadehte sarhoş olan birinin, aşk acısından kızarıyorken aldığı bir kadehin bile onu sarhoş edebildiğini düşünürsek bende öyle " biri " nin o an normalde anlamsız gelecek sütüpüd bir şarkıyı 50 kat değerli kılabildiğini biliyorum.

Düşünün bir kere böyle duygu fırtınasız bir anı olmayan, romantizm ekili tarlalarla ( Bu ne lenn? hakkaten öyle aklımageldiği gibi yazıyorum, bakalım nasıl birşey çıkacak ? )kaplı bir bünyede şu şarkıda beni sarsacak bir hayalet bile yok. Sensiz olmaz ülen .... ! Boşluğunu dolduran biri olmadı işte.
Ve işte sayın okuyucu, tabi birileri okursa söyleyebilir mi ajaba; bu bir nevi mallık, ohüzlük müdür?
Yoksa talihsizlik midir?

6 yorum:

selçuk dedi ki...

talihsizlik diyelim biz bu duruma :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Zaman zaman öyle düşünüyorum. Lakin belki de böylesi daha iyidir.?

selçuk dedi ki...

iyidir tabi,yorulmaz insan ama fena mı olur radyoda müslüm,elinde rakı:)
ama şimdi sırf rakı sarhoş etsin diye de sevgili aranmaz tabi.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Bunu güzel söyledin işte.. Gökten önümüze düşerse ne ala, yoksa kovalayıp başına dert almak bizden uzak olsun!

Kırmızı Adam dedi ki...

Yeni oluyorum sayin okuyucu sifatiyla...

"Ohuzluktur", talihsizlik olmaz...

O 'stupud' sarki gelip gelip dokunur, konudan biraz bagimsiz...

Arabesk dersen, yakinda blogumda baslayacagim o koseye; zira yorumlar bunu gerektirmekte... :)

Selam ve sevgilerimle,
KIRMIZI ADAM

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Hoşgeldin Kırmızı. Gerçi ben de yeni gelmiştim.

Diyosun ki kişinin bişeyler yapması lazımdır, bu yaştan sonra ancak gökten önümmüze düşerse ancak, yoksa öyle bir güç yok içimde, takip yeteneğimi kaybettim :)

Senin blog da enteresan görünüyor, okuruz, okuruz, okuruzzzz

Bu Blogda Ara